Monday, September 21, 2009

TERIMA KASIH KEPADA PENYUMBANG


KAHERAH, 18 SEPTEMBER – Sempena Syawal yang menjelma ini, KPIPM telah menerima beberapa sumbangan daripada pelbagai pihak dan individu. Sumbangan-sumbangan ikhlas ini berbentuk wang, makanan, keperluan asasi dan sebagainya.

Mengulas lanjut tentang perkara ini, Ustaz Mohd Zahid bin Abu Bakar, Ketua Biro Tabung Kebajikan Kesenian dan Riadhah, memberitahu wartawan blog bahawa sumbangan yang diterima bukan sahaja di Mesir, bahkan KPIPM juga menerima sumbangan daripada Malaysia.

Beliau berkata lagi, sumbangan yang diterima di Malaysia telah disalurkan kepada ahli KPIPM yang menjadi wakil di Malaysia. Antara sumbangan yang diterima ialah melalui kuliah-kuliah Ramadhan yang disampaikan oleh beberapa orang ahli KPIPM yang pulang bercuti di Malaysia.

“Dalam masa yang sama, KPIPM di Mesir juga menerima sumbangan-sumbangan berbentuk juadah berbuka puasa, keperluan asasi dan kewangan” Katanya.

Ustaz Khairul Asyraf bin Mohd Khir, Yang Dipertua, mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua penyumbang-penyumbang ikhlas tersebut. Beliau juga berharap agar beberapa individu yang lebih ramai dapat menampilkan diri bagi membantu ahli-ahli KPIPM di sini.