Thursday, October 15, 2009

MESYUARAT KALI TERAKHIR KEM REMAJA LUQMAN


GRIK, 11 OKTOBER – Sepertimana yang telah dirancang, KPIPM dengan kerjasama Pejabat Agama Pengkalan Hulu dan Grik akan mengadakan Kem Remaja Luqman, yang telah diubah namanya. Kem tersebut melibatkan semua remaja berumur 18 hingga 30 tahun, yang diadakan di Nur Lembah Lenggong, pada 16, 17 dan 18 Oktober.

Hari ini, mesyuarat penyelarasan kali terakhir telah diadakan di Pejabat Agama Islam Grik, dan ia dikendalikan oleh Ustaz Khairul Basri, Penolong Pegawai Tadbir Agama Daerah Grik, merangkap pengarah program.

Mesyuarat bermula pada jam 11.10 pagi. Mesyuarat dihadiri oleh adhoc-adhoc dikalangan ahli KPIPM,iaitu Ustaz Meor Shahrizan bin Mohd Hazime sebagai Timbalan Pengarah 1, Ustazah Hurriyyah binti Abdul Mokti sebagai Timbalan Pengarah 2, Ustaz Mohd Nazirul bin Saberi, Ustaz Abdul Hadi bin AB Rahman, Ustazah Dzulyalyna binti Ahmad Zahidi, Ustaz Mohd Faizal bin Jaafar, Ustaz Azizul Hafiz bin Ameruddin, Ustaz Zulhafeez bin Ahmad Zahidi, Ustaz Mohd Faiz bin Hassan, Ustaz Muhammad Sayuti bin Mohammad Zawahib, Ustaz Amin bin Yahya, Ustaz Abdullah bin Damanhuri, Ustazah Rashima binti Mohd Ramli, Ustazah Akmal Hafizah binti Mohammad Fuad, Ustazah Noor Azimah binti Mohd Yazi, Ustazah Nurain binti Yaacob, Ustazah Nurul Aimi binti Mohd Razi dan Ustazah Saidah binti Abdul Mokti.

Mesyuarat ini turut dihadiri oleh Kadi Daerah Grik, Ustaz Azhar, Naib Kadi Daerah Pengkalan Hulu, Ustaz Abdul Mokti bin Ayob dan Mantan Yang Dipertua KPIPM 2008/2009 Ustaz Muhammad Mujahid bin Mohammad Fadzil dan beberapa orang lagi dari kalangan wakil Pejabat Agama Daerah.

Antara perbincangan di dalam mesyuarat tersebut ialah penyelarasan bidang tugas dan gerak kerja setiap adhoc, pembentangan laporan, masalah yang dihadapi dan sebagainya.

Di akhir mesyuarat, Ustaz Muhammad Mujahid bin Mohammad Fadzil, selaku Mantan Yang Dipertua, merangkap Pengerusi Badan Penasihat KPIPM, berpesan kepada ahli mesyuarat agar program ini dapat dilaksanakan dengan cemerlang, dan meminta ahli mesyuarat membuat Solat Hajat sempena kelancaran program.

Mesyuarat berakhir pada jam 1.30 petang, dan ahli mesyuarat menjamu selera.